استقلال قهرمان لیگ برتر شد!

خبرآنلاین جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 13:27
تیم استقلال به دلیل غیبت حریفش در فینال، قهرمان لیگ برتر بسکتبال بانوان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی دوم در فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان، قرار بود از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (جمعه) در سالن شهید کشوری بین تیم‌های استقلال و آکادمی سحر برگزار شود که تیم آکادمی سحر در محل برگزاری مسابقه حضور نیافت و باخت فنی برایش لحاظ شد تا استقلال به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

استقلال در بازی نخست فینال موفق به شکست حریف شده بود.

پیش از بازی امروز، اعضای تیم استقلال با اهداء گل به رنگ آبی، به مرحوم عنایت‌الله آتشی پیشکسوت بسکتبال ادای احترام کردند.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.