گزارش سی بی اس از حمله ایران به دو ناوشکن آمریکایی/ شدیدتر از پیش بود

فرارو جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 01:44
سی‌بی اس نیوز نوشت: «قایق‌های تندروی ایرانی به اندازه‌ای به ناوشکن‌ها نزدیک شدند که آنها با استفاده از توپ‌های دریایی، سیستم‌های تسلیحاتی نزدیک و سلاح‌های نصب شده روی عرشه، آتش گشودند»

فرارو- سی‌بی اس نیوز در گزارشی بیان کرد: « ناوهای جنگی یو‌اس‌اس تراکستون و یو‌اس‌اس میسون هدف حمله شدید ایران قرار گرفتند، حمله‌ای که مقامات آمریکایی آن را شدیدتر و پایدارتر از حملاتی توصیف کردند که چند روز پیش به این ناوهای جنگی صورت گرفت.»

به گزارش فرارو به نقل از سی‌بی اس نیوز، مقامات آمریکایی گفتند قایق‌های تندروی ایرانی به اندازه‌ای به ناوشکن‌ها نزدیک شدند که آنها با استفاده از توپ‌های دریایی، سیستم‌های تسلیحاتی نزدیک و سلاح‌های نصب شده روی عرشه، آتش گشودند، در حالی که هواپیماها و بالگردهای آپاچی پشتیبانی‌کننده با موشک‌های هل‌فایر و مسلسل به اهداف حمله کردند.

مقامات همچنین گفتند که ایران در جریان این درگیری از پهپاد و موشک استفاده کرده است و مدعی شدند که هیچ تلفات یا خسارتی به کشتی‌های آمریکایی وارد نشده است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.