باشگاه رئال مادريد با انتشار بیانیهای رسمی به درگیری خونین دو ستاره خود واکنش نشان داد.
درگیری خونین بین فده والورده و اورلین شوامن سرانجام باشگاه رئال مادرید را وادار به واکنش کرد.
درگیریهای شدید فدریکو والورده و اورلین شوامنی که در تمرین اخیر این تیم به اوج خود رسید و منجر به انتقال ستاره اروگوئهای به بیمارستان و بخیه خوردن پیشانی او شد، وضعیتی را به وجود آورده که باشگاه چارهای جز واکنش نشان دادن نداشت.
این حادثه منجر به تشکیل یک جلسه بحران بیسابقه در رختکن شده بود و لحظاتی پیش واکنش انضباطیِ مستقیم مدیران رئال را هم به دنبال داشت.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
«باشگاه رئال مادرید اعلام میدارد که در پی حوادث رخداده در تمرین صبح امروز تیم اصلی، تصمیم به باز کردن پروندههای انضباطی مجزا برای بازیکنان خود، فدریکو والورده و اورلین شوامنی گرفته است.
باشگاه پس از تکمیل مراحل بررسی و رویههای انضباطی داخلی، در زمان مقتضی تصمیمات نهایی و احکام صادر شده برای این دو پرونده را به اطلاع عموم خواهد رساند.»
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.