فارس: جنگنده‌های امارات اسکله بهمن قشم را بمباران کرده‌اند/ صداوسیما: تبادل آتش میان نیروهای مسلح ایران و دشمن در قشم

اقتصادنیوز پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 23:20
اقتصادنیوز: یک منبع اسرائیلی مدعی شده‌اند که «جنگنده‌های امارات این اسکله ایران را بمباران کرده‌اند».

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وقوع انفجار در اسکله بهمن قشم امشب با واکنش‌های متعددی در رسانه‌های منطقه همراه شد.

یک منبع رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه آی ۲۴ تأکید کرد: اسرائیل هیچ ارتباطی با حوادث امشب در ایران ندارد.

در مقابل، برخی منابع دیگر از جمله یک منبع اسرائیلی مدعی شده‌اند که «جنگنده‌های امارات این اسکله را بمباران کرده‌اند».

بررسی دقیق ابعاد این حادثه و راستی‌آزمایی ادعاهای مطرح‌شده همچنان ادامه دارد.

همچنین صداوسیما اعلام کرد: انفجار در اسکله بهمن قشم در جریان تبادل آتش میان نیروهای مسلح ایران و دشمن رخ داده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.