۱۸ اردیبهشت پل طبیعت به رنگ قرمز در می آید / علت چیست؟

رکنا پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 09:29
رکنا: همزمان با ۱۸ اردیبهشت ماه مصادف با روزهای جهانی تالاسمی، هلال احمر و صلیب سرخ، پل طبیعت تهران به عنوان یکی از نمادهای شهری پایتخت به رنگ قرمز درمی‌آید.
۱۸ اردیبهشت پل طبیعت به رنگ قرمز در می آید / علت چیست؟

به گزارش رکنا، چراغ‌های پل طبیعت هر ساله همزمان با روزهای جهانی تالاسمی، هلال احمر و صلیب سرخ برای جلب توجه افکار عمومی به بیماران تالاسمی و پاسداشت خدمات دواطلبانه امدادگران، به رنگ قرمز در می‌آید که نماد حمایت از بیماران تالاسمی، هلال احمر و صلیب سرخ است.

۱۸ اردیبهشت ماه با هدف پیشگیری از تولد تالاسمی و ارتقای کیفیت درمان و زندگی بیماران تالاسمی نامگذاری شده است.

براساس گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، امسال نیز همچون سال‌های گذشته پل طبیعت به عنوان یکی از نمادهای شهری تهران به رنگ قرمز درمی‌آید تا افکار عمومی را برای حمایت از بیماران تالاسمی نسبت به نتیجه شکایت خانواده‌های قربانیان تالاسمی از تحریم مستقیم دارو جلب کند؛ چرا که این تحریم‌ها منجر به مرگ بیش از ۱۰۰۰ نفر و ازدیاد عوارض حاد در ۱۲۰۰۰ بیمار آسیب دیده، شده است.

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.