اظهارات لوئیس انریکه بعد از صعود تیمش به فینال و بازی مقابل بایرن مونیخ

فرارو پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 08:40
سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است. او تاکید کرد که برخلاف دیدار رفت این بار خط دفاعی تیمش درخشید و همین زمینه‌ساز پیروزی شد.

پاری سن ژرمن بهترین روزهای تاریخ خو را با لوئیس انریکه تجربه می کند.

تیم پاریسی برای دومین فصل پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. پاری سن ژرمن که در دیدار رفت با نتیجه ۵ بر ۴ بایرن مونیخ را شکست داد در بازی برگشت به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد تا راهی فینال شود.

لوئیس انریکه از صعود تیمش به فینال بسیار خوشحال است.

سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما خاطرات خوبی از اینجا داشتیم. با انگیزه زیادی از بازی خارج شدیم. دفاع ما بهتر از حمله‌مان بود. روحیه جنگندگی که در برابر تیمی مثل بایرن مونیخ نشان دادیم، بسیار مثبت بود. ما بسیار خوشحالیم که برای دومین سال متوالی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم.

او ادامه داد: این یک بازی بسیار هیجان‌انگیز و دشوار بود. آنها فوتبال را در بالاترین سطح بازی می‌کنند. هر دو تیم به هم شبیه هستند و ما فشار بالا را دوست داریم. ما بسیار خوشحالیم. این یک افتخار بزرگ است. باید از این لحظات لذت ببریم.

انریکه در پایان گفت: بعد از دو روز، تولدم را جشن می‌گیرم. بسیار خوشحالم. ما به مرحله بعدی رقابت یعنی فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم. می‌خواهیم این هدیه را به هوادارانمان تقدیم کنیم.

پاری سن ژرمن در فینال با آرسنال در تاریخ ۳۰ مه در بوداپست روبرو خواهد شد. 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.