دعوا، مشت، سیلی بخشی از فوتبال است/ می‌خواهند عذرخواهی کنم، این هم عذرخواهی من!

خبرورزشی چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 18:01
نیمار، ستاره برزیلی و عنوان‌دار تیم سانتوس پس از درگیری فیزیکی با هم‌تیمی کوچک‌تر خودش، روبینیو جونیور در تمرین با آرامش و با بیان اینکه این بخشی از فوتبال است، عذرخواهی و حادثه را توجیه کرد.

نیمار، ستاره ۳۴ ساله تیم سانتوس برزیل پس از جنجالی که در تمرینات روز یکشنبه این تیم رخ داد و در آن سیلی زدن به روبینیو جونیور، بازیکن ۱۸ ساله جنجال‌ساز شد، اقدام به عذرخواهی کرد. او پس از این حادثه که منجر به شکایت روبینیو شد، واکنش نشان داد و اظهار داشت که این روند بخشی طبیعی از فوتبال است.

به گزارش ساکرنت، نیمار در مورد جشن گل خود (در آغوش گرفتن روبینیو جونیور که روی نیمکت بود) گفت: اگر اطرافیان روبینیو می‌خواهند عذرخواهی کنم، این هم عذرخواهی من.

نیمار تأکید کرد که این حادثه به دلیل شهرت او بزرگ شده است. او در این زمینه گفت: هرکسی که فوتبال بازی می‌کند می‌داند این اتفاقات رخ می‌دهد؛ دعوا، مشت، سیلی، هر چیزی که اسمش را بگذارید. این فوتبال است، بخشی از بازی است. گاهی اوقات افراد سعی می‌کنند دخالت کنند و این مسائل را متفاوت از آنچه واقعاً هستند تفسیر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: نیمار به پسر ستاره جنجالی فوتبال برزیل سیلی زد!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.