از کجا بفهمیم دهانمان بوی بدی می دهد یا نه؟

رکنا چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 17:14
رکنا: در ادامه شما را با روش هایی آشنا می کنیم که کمک می کنند متوجه بوی دهان خود شوید.
از کجا بفهمیم دهانمان بوی بدی می دهد یا نه؟

به گزارش رکنا، شاید این سؤال زیاد برایتان پیش آمده باشد که دهان تان چه بویی می دهد، اما همیشه نتواسته باشید تشخیص دهید که بوی بدی دارد یا نه اما این مسأله ای است که حتماً باید از آن مطلع باشید و روش هایی وجود دارد که کمک می کنند متوجه شوید لازم است دندان های خود را مسواک بزنید یا نه. مگر آنکه مشکل تان هالیتوز یا بدبویی مزمن دهان باشد که برای رفع آن باید به پزشک مراجعه کنید.

در ادامه شما را با روش هایی آشنا می کنیم که کمک می کنند متوجه بوی دهان خود شوید.

1- قسمت داخلی مچ دست را زبان بزنید و بویش کنید

وقتی مچ دست تان را زبان زدید، 5 تا 10 ثانیه صبر کنید و بعد آنجا را بو کنید. این کار درک واضحی از بوی دهان تان به شما می دهد. اگر بوی بدی احساس کردید ممکن است به خاطر لایه ی گوگردی باشد که روی زبان تان وجود دارد.

2- ته زبان را انگشت بکشید

3- در یک لیوان تمیز نفس خود را بیرون دهید

4- یک تکه گاز استریل را روی زبان خود بکشید

5- از یک قاشق استفاده کنید

6- از یک زبان شور استفاده کنید

7- از نخ دندان استفاده کنید

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.