حادثه واژگونی خودروی سمند در اتوبان قم گرمسار با ۵ مصدوم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 12:31
قم- حادثه واژگونی خودروی سمند در اتوبان قم گرمسار ۵ مصدوم برجای گذاشت‌.

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۰۶:۱۷ امروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه، گزارش واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در اتوبان‌ قم به گرمسار، ۲ کیلومتر بعد از عوارضی روبروی پمپ بنزین، به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ قم اعلام شد.

پس از دریافت گزارش، و با توجه به تعداد بالای مصدومین حادثه که پنج مصدوم اعلام شده بود، ۳ خودروی آمبولانس اورژانس ۱۱۵، به محل اعزام شد.

مصدومین این حادثه سه خانم و دو آقا بودند، که بعد از اقدامات ضروری سر صحنه برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.