اسماعیل سقاب اصفهانی معاون رئیسجمهور گفت: «امسال ساعات قطع برق بیشتر خواهد شد... دشمن صدماتی به حوزه انرژی کشور زد... در بخش برق با کسری و ناترازی مواجهیم و امسال شرایط سختتر خواهد بود... سعی میکنیم به مردم در حوزه صرفهجویی و ناترازی انرژی راهکار ارائه دهیم... آسیب وارد شده در بخش تولید انرژی فعلا قابل ترمیم نیست» توضیحات سقاب را میبینید و میشنوید.
اسماعیل سقاب اصفهانی معاون رئیسجمهور گفت: «امسال ساعات قطع برق بیشتر خواهد شد... دشمن صدماتی به حوزه انرژی کشور زد... در بخش برق با کسری و ناترازی مواجهیم و امسال شرایط سختتر خواهد بود... سعی میکنیم به مردم در حوزه صرفهجویی و ناترازی انرژی راهکار ارائه دهیم... آسیب وارد شده در بخش تولید انرژی فعلا قابل ترمیم نیست» توضیحات سقاب را میبینید و میشنوید.
منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.