استفاده از مترو و اتوبوس در تهران تا ۲۲ اردیبهشت رایگان است

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:54
رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: استفاده از مترو و اتوبوس تا ۲۲ اردیبهشت همچنان رایگان است.

استفاده از مترو و اتوبوس تا ۲۲ اردیبهشت رایگان استبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مهدی چمران امروز گفت: در چهارصد و هشتمین جلسه شورا، مصوب شد که به منظور تسهیل عبور و مرور شهری برای شهروندان تهرانی در شرایط فعلی، استفاده از اتوبوس و مترو تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت رایگان باشد.
پیش از این نیز طبق مصوبه شورای شهر، استفاده از حمل و نقل عمومی تا امروز، ۱۵ اردیبهشت ماه رایگان بود و امروز، رایگان بودن استفاده از مترو و اتوبوس، تمدید شد. پس از پایان این مدت یک هفته‌ای، در جلسه هفته آینده شورا و با توجه به شرایط کشور، درخصوص تمدید یا عدم تمدید استفاده رایگان از اتوبوس و مترو تصمیم گیری خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.