۳ امتیاز برگشت؛ مس شهر بابک صدرنشین لیگ یک شد

مشرق نیوز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:53
تیم مس شهر بابک به لطف حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، به صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال صعود کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه مس شهر بابک به دلیل رعایت نکردن تعدادی از معیارهای آیین‌نامه صدور مجوز لیگ دسته اول فوتبال، فصل ۰۵-۱۴۰۴ را با منفی سه امتیاز آغاز کرد.

مقامات باشگاه کرمانی نسبت به این حکم اعتراض کردند و کمیته استیناف فدراسیون فوتبال امروز (سه‌شنبه) پس از گذشت بیشتر از هفت ماه، حکم کسر امتیاز کمیته انضباطی را به جریمه نقدی تبدیل کرد.

به این ترتیب تیم مس شهر بابک با ۴۷ امتیاز، جای نساجی مازندران را در صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال گرفت و حالا از بخت بیشتری برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.

حکم کمیته استیناف در این باره به شرح زیر است:

لیگ دسته اول فوتبال , فوتبال ,

همچنین رأی تجدید نظر خواهی شرکت ورزشی چادرملوی اردکان به شرح زیر است:

لیگ دسته اول فوتبال , فوتبال ,

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.