ستاره استقلال با ۱۰۰ دقیقه بازی تمام پولش را گرفت!

فرارو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:52
با وجود تاکید برخی عوامل باشگاه استقلال مبنی بر اینکه با جلال الدین ماشاریپوف از بابت دستمزد این فصل به توافق خواهند رسید، ظاهرا ستاره ازبکستانی و مصدوم آبی پوشان همچنان در حال دریافت پول خود طبق قراردادش است!

پس از مصدومیت مجدد جلال الدین ماشاریپوف و جراحی او در زمستان ۱۴۰۴ برخی عوامل مدیریتی باشگاه استقلال مدعی شدند با توجه به اینکه بازیکن ازبکستانی آنها از تابستان مصدوم بود و به رغم تشخیص درست جراحان معتمد این باشگاه، حاضر به جراحی نشد، باید با او توافقی صورت بگیرد تا از میزان دستمزدش کاسته شود.  

در روزهای پایانی بهمن ماه بحث بر سر آن بود که با جلال الدین دوستانه توافق می‌شود تا از بابت لیگ بیست و پنجم فقط ۳۰ درصد دستمزدش را بگیرد چون روی هم رفته حتی ۱۰۰ دقیقه هم برای استقلال بازی نکرده است و مهمتر از آن اینکه، به حرف پزشکان مورد اعتماد باشگاه نیز گوش نکرد و اگر همان تابستان زیر تیغ جراحی می‌رفت، از نیم فصل دوم برای آبی پوشان بازی می‌کرد.  

حالا خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که ماشاریپوف مانند سایر بازیکنان خارجی استقلال در سررسیدهای تعیین شده دستمزدش را می‌گیرد و شاید این پول برای مدتی با تاخیر پرداخت شود ولی تا امروز خبری از تخفیف ۷۰ درصدی او به باشگاه استقلال نبوده است.  

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.