سید عباسی عراقچی تاکید کرد: «پروژه آزادی» آمریکا در تنگه هرمز. در حقیقت «پروژه بنبست» است.
به گزارش شمال نیوز، سید عباسی عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی در شبکه ایکس نوشت: «پروژه آزادی» آمریکا در تنگه هرمز. در حقیقت «پروژه بنبست» است.
وی تاکید کرد: تحولات تنگه هرمز بهروشنی نشان میدهد که یک بحران سیاسی، راهحل نظامی ندارد.
وزیر خارجه کشورمان با تاکید اینکه « پروژه آزادی»، «پروژه بنبست» است» گفت: در حالی که به لطف تلاشهای پاکستان مذاکرات در حال پیشرفت است، آمریکا باید هوشیار باشد که توسط بدخواهان دوباره به یک باتلاق کشیده نشود؛ امارات متحده عربی نیز همینطور.
منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.