عراقچی با وزیر خارجه چین دیدار کرد

مشرق نیوز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:51
سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان با وانگ یی، وزیر امور خارجه چین در پکن دیدار کرد.

به گزارش مشرق، «سیدعباس عراقچی» وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک با کشورهای مختلف، روز سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت به پکن پایتخت چین سفر کرد. رایزنی درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، موضوع سفر وزیر خارجه به پکن اعلام شده‌است.

سیدعباس عراقچی در روزهای اخیر با همتایان خود از کشورهای مختلف از جمله پاکستان، قطر، فرانسه، ایتالیا به صورت تلفنی درباره مهمترین مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد. وزیر خارجه همچنین هفته گذشته در سفر به پاکستان، عمان و روسیه در دیدار با مقامات این کشورها، به بیان مهمترین چالش‌ها و دیدگاه‌ها و تصمیمات تهران درباره جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران پرداخت.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.