تأسیسات آسیب‌دیده نفتی با حمایت دولت و مجلس بازسازی می‌شوند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:51
نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مجموعه وزارت نفت در جنگ تحمیلی سوم کارنامه بسیار خوبی از خود به جای گذاشت، گفت: تأسیسات آسیب‌دیده نفتی با حمایت دولت و مجلس بازسازی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر از وزارت نفت، رمضانعلی سنگدوینی، نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه، ۱۵ اردیبهشت) در حاشیه دیدار وزیر نفت با اعضای کمیسیون انرژی مجلس، گفت: در جنگ تحمیلی سوم برخی تأسیسات نفتی در این جنگ آسیب دید، اما با حمایت دولت و مجلس به‌سرعت بازسازی می‌شوند و جای نگرانی نیست.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: کشور ما با وجود شرایط جنگی مشکلی در تأمین سوخت مورد نیاز مردم پیدا نکرد، اما بسیاری از کشوهای غربی با این مشکل و گرانی بنزین مواجه شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.