علیرضا مهمدی: پس از رفع مصدومیت، تمریناتم را آغاز کرده‌ام

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:37
ملی پوش فرنگی کشورمان ۷ ماه پس از عمل جراحی رباط صلیبی زانو، تمرینات خود را آغاز کرد.

علیرضا مهمدی: پس از رفع مصدومیت، تمریناتم را آغاز کرده‌ام
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا مهمدی با اشاره روند درمان و اقداماتی که در این مدت انجام شده اظهار داشت: ابتدا از زحمات دکتر سهراب کیهانی فوق متخصص جراحی زانو و پزشک تیم ملی برای عمل جراحی و همچنین دکتر رضایی و دکتر دیانی فیزیوتراپ تشکر کنم که در این مدت به من کمک زیادی برای بهبودی کردند. دکتر سهرابی پس از معاینه اجازه حضور در تمرینات را داده و من در اردوی قبلی تیم ملی که در مازندران برگزار شد، پس از ۷ ماه به روی تشک رفتم.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم و به احتمال فراوان من پیش از آن در یک رقابت به میدان خواهم رفت که البته تمامی این‌ها با تصمیم و صلاحدید کادر فنی خواهد بود. امیدوارم بتوانم امسال نشان طلای جهان را بدست آورم و به همراه سایر ملی پوشان پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز در بیاورم.

این کشتی‌گیر کشورمان تاکید کرد: حضور در مسابقات جهانی و المپیک با پای مصدوم کار را برایم سخت می‌کرد، اما تمام تلاشم این بود که بتوانم سرباز خوبی برای کشورم باشم. الان شرایط خیلی بهتر است چراکه پای کشتی گیر سطح اتکای او است و امیدوارم که بتوانم عملکرد بهتری در آینده داشته باشم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.