از جنگ با ایران خوشم نمی‌آید + ویدئو | اظهارات ترامپ درباره جنگ با ایران

همشهری آنلاین سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:33
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای توجیه جنگ تحمیلی جنایتکارانه و غیرقانونی علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد که این یک درگیری کوچک است.

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس جمهور آمریکا شامگاه دوشنبه مدعی شد که از جنگ با ایران خوشش نمی‌آید اما این درگیری فقط ۶ هفته طول کشیده است.

ترامپ طی سخنرانی در کاخ سفید ادعا کرد: «رسانه‌ها می‌گویند که ۳۲ درصد از مردم آمریکا از آنچه ما در ایران انجام می‌دهیم حمایت می‌کنند، اما اگر از آنها بپرسیم که آیا از داشتن سلاح هسته‌ای توسط ایران حمایت می‌کنند، پاسخ‌ها متفاوت خواهد بود. من از جنگ در ایران حمایت نمی‌کنم و آن را دوست ندارم».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی در تلاش برای توجیه طولانی‌شدن جنگ تحمیلی علیه ایران مدعی شد: «ما در بحبوحه جنگی هستیم که شش هفته به طول انجامیده و اگر رئیس جمهور اشتباهی کشور ما را رهبری می‌کرد، شاهد جنگ جهانی سوم بودیم».

رئیس جمهور آمریکا در ادامه ادعا کرد: «جنگی که ما با ایران در حال انجام آن هستیم، کوچک است؛ آنها دیگر نیروی دریایی ندارند و فکر نمی‌کنم هیچ کشتی‌ای برایشان باقی مانده باشد».

ترامپ با ادعای اینکه آمریکا به ایران اجازه نمی‌دهد سلاح هسته‌ای داشته باشد، افزود: «پس از پایان این ماجرا، شاهد کاهش سریع قیمت سوخت خواهید بود».

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.