ملیپوشان جودو کشورمان که پس از ۶ سال دوری در رقابتهای جایزه بزرگ شرکت کرده بودند، به کار خود در مسابقات تاجیکستان پایان دادند.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی جودو ایران که خود را برای حضور در بازیهای آسیایی ناگویا آماده میکند، حضور در مسابقات و جایزه بزرگ معتبر برای افزایش رتبه جهانی را در دستور کار قرار داده است.
رقابتهای جایزه بزرگ تاجیکستان نخستین رویداد سال جاری تیم ملی جودو ایران بود که ملی پوشان کشورمان پس از ۶ سال دوری از این رقابتها به مبارزه با حریفان خود پرداختند.
تیم ملی ایران متشکل از الیاس پرهیزگار در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم، امیرعباس چوپان در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم و محمدپوریا بنائیان در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم بود که با هدایت رشاد ممدوف و مربیگری ایوب رستمی، شنبه و یکشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت پیکارهای خود را برگزار کردند و در پایان هر سه ملی پوش کشورمان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.
رقابتهای جودو جایزه بزرگ تاجیکستان با حضور ۲۴۰ جودوکا از ۳۴ کشور به میزبانی شهر دوشنبه برگزار شد.
تیم ملی جودو ایران پس از پایان رقابتهای تاجیکستان راهی قزاقستان خواهد شد تا ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت دومین جایزه بزرگ خود را پشت سر بگذارد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.