طبعاً باید به لاریجانی آب دهان می‌انداختیم!

تابناک سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
حجت الاسلام حامد کاشانی درباره شهید علی لاریجانی گفت: «من جزو کسانی بودم که 15 سال پیش جزو منتقدان آقای لاریجانی روی فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور بودم. آنچه ما در اخبار و رسانه‌ها می‌شنیدیم، یک چیزی بود که قاعدتاً باید لعنت می‌کردیم و طبعاً باید آب دهان می‌انداختیم؛ منتها سعه صدر ایشان گاهی در جلساتی که من در تهران منبر می‌رفتم تشریف می‌آورد و من هم اعتنا نمی‌کردم. یک جوری رفت و آمدم را تنظیم می‌کردم که با ایشان طلاقی نداشته باشد... رفتم مجلس و سه ساعت و چهل دقیقه با ایشان صحبت کردم؛ در طول عمرم مثل ایشان در سیاست‌مداران ندیدم که اینقدر اشراف به مسائل داشته باشد.» روایت کاشانی را می‌بینید و می‌شنوید.
حجت الاسلام حامد کاشانی درباره شهید علی لاریجانی گفت: «من جزو کسانی بودم که 15 سال پیش جزو منتقدان آقای لاریجانی روی فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور بودم. آنچه ما در اخبار و رسانه‌ها می‌شنیدیم، یک چیزی بود که قاعدتاً باید لعنت می‌کردیم و طبعاً باید آب دهان می‌انداختیم؛ منتها سعه صدر ایشان گاهی در جلساتی که من در تهران منبر می‌رفتم تشریف می‌آورد و من هم اعتنا نمی‌کردم. یک جوری رفت و آمدم را تنظیم می‌کردم که با ایشان طلاقی نداشته باشد... رفتم مجلس و سه ساعت و چهل دقیقه با ایشان صحبت کردم؛ در طول عمرم مثل ایشان در سیاست‌مداران ندیدم که اینقدر اشراف به مسائل داشته باشد.» روایت کاشانی را می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 18916
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.