ارزیابی خسارت‌های تاسیسات گردشگری هرمزگان در جنگ تحمیلی آغاز شد

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 10:23
سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: بخشی از ظرفیت‌های گردشگری این استان در جریان جنگ رمضان دچار آسیب شده‌اند که تکمیل سریع ارزیابی‌ها و برنامه‌ریزی برای بازگشت این تاسیسات به چرخه خدمت‌رسانی در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین، سلیم محمدی، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از اماکن گردشگری آسیب دیده هرمزگان در جنگ تحمیلی سوم افزود: صنعت گردشگری زمانی می‌تواند به مسیر رشد بازگردد، که از فعالان این عرصه حمایت عملی انجام شود و ما به‌طور جدی پیگیر تامین منابع لازم برای بازسازی و جبران خسارت‌ها هستیم.

وی با تاکید بر لزوم همراهی دستگاه‌های پشتیبان خاطرنشان کرد: گزارش نهایی خسارات پس از تکمیل بررسی‌ها به مراجع تصمیم‌گیر ارائه می‌شود تا روند حمایت‌ها و اقدامات بعدی با سرعت بیشتری آغاز شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.