هیل: اکثر آمریکایی‌ها معتقدند جنگ با ایران اشتباه بوده است

الف یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:08
نتایج یک نظرسنجی نشان داد که اکثر آمریکایی‌ها معتقدند، جنگ با ایران از سوی دولت آمریکا اشتباه بوده است.

به گزارش مهر به نقل از نشریه هیل، بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید، اکثر آمریکایی‌ ها معتقدند که استفاده ارتش این کشور از جنگ علیه ایران یک اشتباه بوده است. نظرسنجی واشنگتن پست-ای‌بی‌سی نیوز-ایپسوس که این هفته (به وقت محلی) منتشر شد، نشان داد که ۶۱ درصد از پاسخ‌ دهندگان آمریکایی گفته‌ اند که معتقدند دولت ترامپ از آغاز عملیات نظامی خود، در اواخر ماه فوریه اشتباه کرده است.

هیل افزود: تنها ۳۶ درصد از پاسخ‌ دهندگان گفتند که این اقدام «تصمیم درستی» بوده است. این نظرسنجی‌ ها خاطرنشان کردند که این اعداد، مشابه نظرسنجی‌ های عمومی در مورد جنگ‌ های عراق و ویتنام است. اکثر پاسخ‌ دهندگان به این نظرسنجی گفتند که (رژیم) اسرائیل، نفوذ «بیش از حدی» بر تصمیم پنتاگون برای ورود به این جنگ داشته است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.