خاطره علی باقری از بمباران دفتر لاریجانی در روز نخست جنگ

اقتصادنیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:07
اقتصادنیوز: معاون دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، ماجرای بمباران دفتر علی لاریجانی را در روز اول جنگ مطرح کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی باقری گفت: در روز نهم اسفند که حوزه بیت مورد حمله قرار گرفت، یکی از دفاتر وی نیز هدف قرار گرفت. دفتری که تقریباً هر هفته صبح‌های شنبه تا ظهر در آن حضور داشتند. آن دفتر منهدم شد و تعدادی از همراهان وی هم شهید شدند، ولی خودشان در آن زمان آنجا نبودند.

باقری گفت: به‌خاطر دارم در میانه جنگ ۱۲ روزه، که تقریباً هر روز با هم جلسه داشتیم، فضای جنگ و تنش‌ها سنگین بود. وی جمله‌ای گفت که برای من بسیار درس‌آموز بود. گفت: فلانی، این‌ها فکر می‌کنند با یک تهاجم نظامی می‌توانند کاری از پیش ببرند. ما فرزندان این انقلابیم و برای آن جانمان را می‌دهیم. من خودم حاضرم سلاح به دست گیرم و از کیان این نظام و کشور دفاع کنم.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.