اعمال مشوق‌های تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی آب‌بها برای مشترکین کم‌مصرف

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:06
وزیر نیرو مشوق‌های تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی آب‌بها برای مشترکین کم‌مصرف در ماه‌های گرم سال ۱۴۰۵ را به طی نامه‌ای به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ابلاغ کرد.

به گزارش خبرآنلاین، عباس علی آبادی- وزیر نیرو- طی این نامه به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بخشنامه‌ای به استناد بند (الف) ماده (۳۹) قانون برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، مشوق‌های تخفیف آب‌بها برای مشترکین دارای مصرف زیرالگو را برای اجرا در سال ۱۴۰۵ ابلاغ کرد.

ایسنا در خبری نوشت:بر اساس این ابلاغیه، مشترکینی که مصرف زیرالگو (کمتر از الگوی تعیین شده) دارند، چنانچه مصرف خود را در ماه‌های گرم سال حداقل ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دهند، مشمول ۲۰ درصد تخفیف آب‌بها در این ماه‌ها خواهند شد.

این گزارش می‌افزاید، مشترکین دارای مصرف زیرالگو که داوطلبانه و با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب ذیربط نسبت به تهیه و نصب لوازم کاهنده مصرف اقدام کنند، با تأیید آن شرکت مبنی بر نصب و تأثیر آن بر کاهش مصرف، مشمول ۳۰ درصد تخفیف برای ماه‌های گرم سال می‌گردند.

گفتنی است ضوابط فنی نصب و کاهش مصرف توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تعیین خواهد شد و بر اساس تبصره این ابلاغیه، حداکثر تخفیف‌های اعمالی بر آب‌بهای مشترکین، ۳۰ درصد خواهد بود.  

۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.