دمای این استان ۴۰ درجه می‌شود

تابناک یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:06
کارشناس هواشناسی گلستان از افزایش دما در استان خبر داد و گفت: بیشینه دمای هوا تا اواسط هفته به حدود ۳۵ تا ۳۸ درجه می‌رسد و در برخی نقاط حتی احتمال ثبت دمای ۴۰ درجه نیز وجود دارد.

به گزارش تابناک، ملیحه معقولی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین الگوهای پیش‌یابی جوی اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، امروز در اغلب مناطق استان جوی پایدار حاکم بود که این شرایط با افزایش تدریجی دما همراه است.

وی افزود: این پایداری جوی تا اواسط هفته ادامه دارد و در این مدت، شاهد روند افزایشی دما در سطح استان خواهیم بود.

معقولی با بیان اینکه در برخی ساعات تغییرات محلی نیز پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: طی این مدت به‌ویژه در ساعات عصر و شب، برای ارتفاعات استان احتمال وقوع بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: افزایش دما در اواسط هفته محسوس‌تر خواهد شد، به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود بیشینه دمای هوا در روز سه‌شنبه به حدود ۳۵ تا ۳۸ درجه سانتی‌گراد برسد.

وی تأکید کرد: در برخی نقاط استان نیز احتمال افزایش دما تا مرز ۴۰ درجه وجود دارد که می‌تواند شرایط گرمایی قابل توجهی را در گلستان رقم بزند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.