اعمال حداکثر ۳۰ درصد تخفیف آب‌بها برای مشترکان کم‌مصرف

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:04
وزیر نیرو، مشوق‌های تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی آب‌بها برای مشترکان کم‌مصرف در ماه‌های گرم سال ۱۴۰۵ را در نامه‌ای به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ابلاغ کرد.

اعمال حداکثر ۳۰ درصد تخفیف آب‌بها برای مشترکان کم‌مصرف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو در در بخشنامه‌ای به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به استناد بند (الف) ماده (۳۹) قانون برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، مشوق‌های تخفیف آب‌بها برای مشترکان دارای مصرف زیرالگو را برای اجرا در سال ۱۴۰۵ ابلاغ کرد.

بر اساس این ابلاغیه، مشترکانی که مصرف زیرالگو (کمتر از الگوی تعیین شده) دارند، چنانچه مصرف خود را در ماه‌های گرم سال حداقل ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دهند، مشمول ۲۰ درصد تخفیف آب‌بها در این ماه‌ها می‌شوند.

این گزارش می‌افزاید، مشترکان دارای مصرف زیرالگو که داوطلبانه و با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب ذیربط نسبت به تهیه و نصب لوازم کاهنده مصرف اقدام کنند، با تأیید آن شرکت مبنی بر نصب و تأثیر آن بر کاهش مصرف، مشمول ۳۰ درصد تخفیف برای ماه‌های گرم سال می‌شوند.

ضوابط فنی نصب و کاهش مصرف توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تعیین می‌شود و بر اساس تبصره این ابلاغیه، حداکثر تخفیف‌های اعمالی بر آب‌بهای مشترکان، ۳۰ درصد خواهد بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.