ایران به عربستان: قصد داریم امارات را در هم بکوبیم

افکار نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:04
طبق گزارشی از وال‌استریت ژورنال که روز پنجشنبه منتشر شد، ایران به عربستان سعودی و عمان گفته است که قصد دارد «به شدت» امارات متحده عربی را هدف قرار دهد - اقدامی که ظاهراً برای ایجاد شکاف بین ابوظبی و همسایگان عربش در خلیج‌فارس انجام می‌شود.

  طبق گزارشی از وال‌استریت ژورنال که روز پنجشنبه منتشر شد، ایران به عربستان سعودی و عمان گفته است که قصد دارد «به شدت» امارات متحده عربی را هدف قرار دهد - اقدامی که ظاهراً برای ایجاد شکاف بین ابوظبی و همسایگان عربش در خلیج‌فارس انجام می‌شود.

 تنش‌ها میان امارات و همسایگان عرب آن، به‌ویژه عربستان سعودی، سال‌هاست که در جریان است.

پایگاه خبری میدل ایست آی گزارش داد که خروج امارات از اوپک در این ماه، آخرین نشانه از این است که جنگ علیه ایران به جای متحد کردن ریاض و ابوظبی، تنش‌های میان آن دو را تشدید می‌کند.

به گزارش وال‌استریت ژورنال، در یکی از گفت‌وگوها، مقامات ایرانی به همتایان سعودی خود گفته‌اند که قصد دارند اماراتی‌ها را در هم بکوبند و به طور مشخص به اختلاف ریاض با ابوظبی اشاره کرده‌اند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.