پیام پیاتزا به ملی‌پوشان والیبال ایران

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:01
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در آغاز اردوهای تیم ملی، در پیامی عنوان کرد که دوست داشت در جمع‌شان باشد و تاکید کرد سالی سخت پیش روست.

مرحله اول اردوی تیم ملی والیبال ایران برای آماده‌سازی جهت شرکت در لیگ ملت‌های والیبال از امروز (شنبه، ۱۲ اردیبهشت) آغاز شد. 

در این اردو که با حضور محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان آغاز شد، به کودکان شهید مدرسه شجره طیبه میناب ادای احترام شد. 

رحمان محمدی راد، مربی تیم ملی والیبال در این اردو گفت: می‌دانیم که چقدر زحمت کشیده شد تا چراغ این سالن روشن شود و قدر این زحمات را می‌دانیم. می‌خواهم پیام آقای پیاتزا را بگویم. او هم دوست داشت در جمع ما باشد و از این بابت عذرخواهی کرد. منتظر است زودتر با هم کارمان را با هم شروع کنیم و تاکید کرد سال سختی داریم. 

او ادامه داد: دیروز با بچه‌ها متعهد شدیم نیاز به دلسوزی نداریم و سعی می‌کنیم با قدرت والیبال ایران را به همه دنیا نشان بدهیم.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.