پایان عملیات اجرایی ورودی روستای قلات و بازسازی ابنیه فنی آسیب دیده در سیل اخیر شهرستان شیراز

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:57
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس ضمن اشاره به کلیات عملیات اجرایی راهداری در سطح استان، به جزئیات برخی از اقدامات انجام شده در شهرستان شیراز اشاره کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سید علی قائمی با اعلام این خبر گفت: عملیات بهسازی و اجرای آسفالت ورودی روستای قلات به طول ۳.۲ کیلومتر و همچنین بهسازی راستگرد ورودی قلات در فروردین ماه صورت پذیرفت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس همچنین با اشاره به بارندگی‌های سیل آسا در نوروز امسال افزود: در پی بارندگی هفته اول فروردین ماه شاهد تخریب یک دستگاه پل دهانه ۶ متری با عرض سواره رو ۱۶ متر در کیلومتر ۱۵ محور ارژن به شیراز بودیم که با تلاش مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و راهداران شهرستان شیراز، بلافاصله کنار گذر پل احداث و مدیریت جریان ترافیک صورت گرفت، همچنین تثبیت پایه های پل یاد شده و پل مجاور به وسیله سنگ های وزنی انجام شد.

قائمی ادامه داد: در پایان، با نصب ۱۶ باکس پیش ساخته با دهانه ۶ متر، سازه اصلی پل طی ۱۶ روز احداث شد که پس از اجرای قیر پاشی و آسفالت، ترمیم نرده های پل، تکمیل تابلو و علائم ایمنی و خط کشی مورد بهره برداری قرار گرفت.

او افزود: همچنین دستک انتهایی پل بزرگ قره آقاچ در کمربندی شهر خان زنیان که در بارندگی تخریب و موجب آبشستگی دیواره و کوله پل شده بود با تلاش مضاعف راهداران در مرحله اول، مسیر تردد با نصب تجهیزات ایمنی و انحراف جریان ترافیک ایمن‌سازی شد و سپس با اجرای عملیات دریواسیون در بستر رودخانه، اجرای سنگ چینی با سنگ وزنی و بتن ریزی، پل مزبور تثبیت و به طور کامل ایمن‌سازی شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.