دستنوشته شهید نائینی در پاسخ به نیروهای حفاظت برای مراقبت بیشتر

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:53
فرزند شهید نائینی پاسخ ایشان درباره داشتن نیروهای حفاظت برای مراقبت بیشتر تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرزند شهید نائینی با انتشار تصویری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

یکی از حسرت‌های مشترک من و رفقایی که روزها در کنار او بودیم، همین است که چرا یک عکس یا فیلم خوب از او نداریم؛ از آن عکس‌های دوتایی با شهید در روزهای آخر. از من بپرسید می‌گویم اخلاص یعنی همین‌که هیچ چیز را برای هیچ‌چیز نخواهی و حتی برای خودت این را هم قائل نباشی که کسی هستی. و آنقدر عمیق در این فرو روی که ما هم باور کنیم. ما باورش نداشتیم. او این طور می‌خواست. و حالا که رفته است ما ماندیم و حسرت که چرا او را نشناختیم.»

دستنوشته شهید نائینی در پاسخ به نیروهای حفاظت برای مراقبت بیشتر

در دست‌نوشته شهید نائینی در پاسخ به درخواست نیروهای حفاظت اطلاعات برای مراقبت بیشتر آمده: امثال ماها هیچ هدف ارزشمندی نیستیم.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.