روزنامه نزدیک به رئیس مجلس، علیه جریان تندرو: افراد و رسانه‌های کم مایه و هتاک، از بام تا شام کارشان شده تخریب چهره‌های فداکار

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:53
در دوره پس از آتش‌بس، نظام جمهوری اسلامی در بخش سیاسی و دیپلماسی چگونه عمل کرده است؟
به گزارش خبرآنلاین روزنامه خراسان نوشت: پاسخ ساده و ساختاری به این پرسش را در ادامه شرح خواهیم داد؛ فقط کافی است برای لحظاتی فضاسازی‌های تبلیغاتی برخی افراد و کانال‌ها در فضای مجازی را که یا دنبال کار و کاسبی خودشان هستند و یا زود هنگام سرگرم فعالیت‌ برای انتخابات‌های آینده شده‌اند، فراموش کنیم.
در دوره پس از آتش‌بس، معطوف به اوضاع کشور پس از جنگ، در میان بخش‌های مختلف مباحثه های جدی صورت گرفته و در عرصه تصمیم‌سازی نگاه‌ها و دیدگاه‌های مختلف فرصت بیان پیدا کرده‌اند. در نهایت با لحاظ همه ابعاد و جوانب موضوع، چارچوب و سیاست‌ کشور برای حرکت بخش دیپلماسی، تصویب و تأیید شده است.
چند روز پیش وزیر امور خارجه، دقیقا همین چارچوب را که در بالاترین سطح ممکن در کشور تصویب و تایید شده بود، در اختیار کشور میانجی یعنی پاکستان قرار داد تا آن‌ها بسته پیشنهادی ایران را به دست آمریکایی‌ها برسانند. یک نفر الان بگوید این فرایند و این نظام حکمرانی قوی و پویا دقیقا چه مشکلی دارد که برخی افراد و رسانه‌های کم مایه و گاه هتاک، از بام تا شام کارشان شده تخریب چهره‌های فداکار ایران اسلامی و از آن مهم‌تر وارد ساختن ظلم آشکار به نظام جمهوری اسلامی؟!
به راستی این افراد که بانی و باعث تفرقه در میان ملت رشید ایران می‌شوند و پیش چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی، نظام جمهوری اسلامی را متهم به ناکارآمدی و بحران تصمیم‌گیری می‌کنند، از جان کشور و ملت چه می‌خواهند؟!
17302

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.