تراکتور ستاره‌اش را از دست خواهد داد!

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:51
بازیکن ملی‌پوش تراکتور از لژیونر شدن خود در فصل آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی هاشم‌نژاد درباره وضعیت قرارداد خود با باشگاه تراکتور، اظهار داشت: با این باشگاه قرارداد دارم‌. در چهار سالی که در تراکتور بودم، محمدرضا زنوزی خیلی به من لطف داشت و تمام امکانات یک بازیکن حرفه‌ای را در اختیارم قرارداد. پیش از شروع این فصل با من و امیرحسین حسین‌زاده صحبت کرد و گفت امسال در لیگ نخبگان به ما کمک کنید.وی افزود: با این حال اولویت من پیشرفت و افتخار رقم زدن برای کشورم است. زنوزی به من گفت تمام تلاش خود را می‌کنم فصل آینده لژیونر شوید. هدف من هم همین است.وینگر ملی‌پوش تراکتور تصریح کرد: من فصل بعد در تراکتور نمی‌مانم زیرا صحبت‌ها به این شکل است که به امید خدا فصل آینده لژیونر می‌شوم‌.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.