ترامپ در نامه‌ای به کنگره: به دلیل آتش‌بس، مجوز جدیدی برای عملیات نظامی در ایران نیاز ندارم

اقتصادنیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:51
اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در نامه‌ای به کنگره اعلام کرد که «با وجود موفقیت عملیات ایالات متحده علیه ایران و تلاش‌های مداوم برای تضمین صلح پایدار، تهدید ایران برای ایالات متحده و نیروهای مسلح ما همچنان قابل توجه است.»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از چندثانیه، دونالد ترامپ با ارسال نامه‌ای به کنگره، اعلام کرد که به دلیل آتش‌بس، او برای ادامه عملیات نظامی در ایران نیازی به مجوز آنها ندارد!

او در این نامه نوشته است: «با وجود موفقیت عملیات ایالات متحده علیه ایران و تلاش‌های مداوم برای تضمین صلح پایدار، تهدید ایران برای ایالات متحده و نیروهای مسلح ما همچنان قابل توجه است.»

ترامپ همچنین به کنگره اعلام کرده درگیری نظامی که با ایران در در ۲۸ فوریه آغاز شد، پایان یافته است، اما تأکید کرده که این به معنای پایان جنگ نیست و نیروهای خود را در منطقه حفظ خواهد کرد.

ترامپ2

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.