ملیپوشان ایران پس از تمرین ریکاوری و صرف آبگوشت، تا یکشنبه استراحت کردند.
تمرین ریکاوری شاگردان امیر قلعهنویی ظهر امروز جمعه در مجموعه ورزشی پک در محل کمپ تیم های ملی برگزار شد و ملی پوشان که روز گذشته یک بازی تدارکاتی درون تیمی را انجام داده بودند، در قالب دو گروه ریکاوری را انجام دادند.
به نقل از ورزش سه، گروه نخست ملیپوشان ایران از ساعت ۱۱:۳۰ و گروه دوم از ساعت ۱۲ زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرینات هوازی، نرمش و وزنه زدن پرداختند و پس از آن هم برای صرف آبگوشت و ناهار صمیمانه، دور هم جمع شدند تا وارد تعطیلی یک و نیم روزه شوند.
براساس برنامه از قبل تعیین شده بازیکنان بعد از ظهر امروز و همچنین فردا شنبه تمرین نخواهند داشت و استراحت خواهند کرد؛ روندی که هفته گذشته هم برای بازیکنان تیم ملی در نظر گرفته شد تا فشار بیش از حد در جریان آمادهسازی به آنها وارد نشود.
پس از تمرین ریکاوری، ملی پوشان محل اردو را ترک کردند و قرار شد از صبح روز یکشنبه با حضور در اردو، مجددا تمرینات آماده سازی خود را پیگیری کنند.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.