برنامه سهراب برای استقلالی‌ها بعد از جام جهانی

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:48
سرمربی استقلال تاکید دارد اگر قرار بر برگزاری لیگ بیست و پنجم پس از پایان جام جهانی باشد، شاگردانش باید ۸ هفته در اختیار او قرار بگیرند.

اگرچه هنوز کسی نمی‌داند تکلیف هفته‌های باقیمانده لیگ بیست و پنجم چه خواهد شد و همین نکته باعث سردرگمی فوتبال ما در عرصه باشگاهی شده اما سهراب بختیاری زاده برنامه‌ای تدوین کرده که شاگردانش در صورت برگزاری ادامه مسابقات فوق از نظر تاکتیکی دچار مشکل نشوند.  

اگر قرار بر ادامه یافتن بیست و پنجمین دوره پیکارهای لیگ برتر باشد، این مسابقات در بهترین حالت ممکن از بیست و نهم تیر یعنی یک روز پس از برگزاری فینال جام جهانی ۲۰۲۶ استارت می‌خورد (انجام دیدارهای باشگاهی هنگام برگزاری رقابت‌های جام جهانی برای هیچ کشور راه یافته به جام جهانی ۲۰۲۶ مجاز نیست مگر اینکه از فیفا مجوز ویژه گرفته باشد) به همین دلیل قاعده کار این است که تیم‌های حاضر در لیگ بیست و پنجم از اوایل خرداد استارت بزنند ولی سهراب بختیاری‌زاده برنامه دیگری برای استقلال تدوین کرده است.  

طبق برنامه سرمربی آبی پوشان پایتخت، بازیکنان این تیم از ۲۷ اردیبهشت گرد هم خواهند آمد و ۶۴ روز تا زمان آغاز احتمالی لیگ بیست و پنجم فرصت خواهند داشت. سهراب تاکید دارد ۸ هفته از این مدت یعنی ۵۶ روز برای کارهای تاکتیکی کفایت می‌کند و ۸ روز باقیمانده نیز صرف استراحت بین تمرینات خواهد شد.  

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.