اژه‌ای: از ادامه جنگ استقبال نمی‌کنیم اما از جنگ هراسی نداریم

تابناک یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:47
غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: «ما از جنگ استقبال نمی‌کنیم، اما از جنگ هراسی نداریم؛ اگر عزت‌مان تهدید شود، برای عزت‌مان می‌جنگیم؛ این موضع قاطع ملت ماست؛ نمایانگر این موضع قاطع، پویش بیش از سی میلیونی جانفدایان ایران است که لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.» اظهارات اژه‌ای را می‌بینید و می‌شنوید.
غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: «ما از جنگ استقبال نمی‌کنیم، اما از جنگ هراسی نداریم؛ اگر عزت‌مان تهدید شود، برای عزت‌مان می‌جنگیم؛ این موضع قاطع ملت ماست؛ نمایانگر این موضع قاطع، پویش بیش از سی میلیونی جانفدایان ایران است که لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.» اظهارات اژه‌ای را می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 252
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.