سرمربی تیم والیبال زیر ۱۸ سال پسران ایران پس از پایان نخستین اردوی آمادهسازی، ۲۶ بازیکن را برای حضور در دومین مرحله تمرینات این تیم فراخواند.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری نخستین مرحله اردوی آمادهسازی تیم والیبال زیر ۱۸ سال پسران ایران به مدت ۱۰ روز در شهرستان نور، ۲۶ بازیکن از سوی کادر فنی به دومین مرحله تمرینات این تیم دعوت شدند.
دومین اردوی آمادهسازی تیم زیر ۱۸ سال در ارومیه برگزار میشود و بازیکنان دعوتشده باید ۱۳ اردیبهشت خود را به سرپرست تیم معرفی کنند.
نیما پیری، کامیاب عبداللهیفر، فربود ایمانی، کسری کولیوند، محمد ایلداری، سجاد اسدی، محمدمهدی شیرمحمدی، آرشاویر سیدعباسی، امیرمحمد همتی، بنیامین بابایی، امیررضا حسینزاده، امیرعلی شمس، علی شیخزاده، آرش قهرمانی، یاسر کوراوغلی، شراگین مستوفی، ابوالفضل پاشاامیری، آرشام محمدی، علیرضا ولایی، امیرمحمد کاظمی، بنیامین الفت، میلاد سالاری توماج، پدرام حیدریصفت، آیدین چودار، محمدطاها فراهانی و فرزام شابدین بازیکنان دعوتشده به این مرحله از اردو هستند.
کامران شریفی به عنوان سرپرست، عبدالرضا علیزاده (سرمربی)، فرهاد قائمی، امین علیاکبری و سیامک عظیمی (مربیان)، علی برگشادی (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، جواد پرویز (فیزیوتراپ) و مهدی فتحی (ماساژور) اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۸ سال پسر ایران در این اردو هستند. همچنین رامین ضیایی، معین رحیمی، آرش آقاپور و مرتضی سیفی به عنوان مربیان حاضر در اردو ملیپوشان را همراهی خواهند کرد.
مسابقات والیبال زیر ۱۸ سال پسران قهرمانی آسیا ۲۰۲۶ از ۲۱ تا ۲۷ تیر به میزبانی منامه بحرین برگزار میشود و تیم ایران با هدایت عبدالرضا علیزاده در این رقابتها شرکت میکند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.