سرمربی سابق سپاهان اخراج شد!

مشرق نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:44
سرمربی سابق و فرانسوی تیم فوتبال سپاهان که به تازگی هدایت تیم الوداد مراکش را بر عهده گرفته بود از سمت خود اخراج شد.

به گزارش مشرق، پاتریس کارترون که حدود ۴۰ روز پیش به عنوان سرمربی تیم فوتبال الوداد کازابلانکا مراکش انتخاب شده بود به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد.

رسانه «البیان» در این رابطه نوشت: باشگاه الوداد کازابلانکا به‌صورت توافقی با سرمربی خود، پاتریس کارترون، پس از حدود ۴۰ روز همکاری قطع همکاری کرد.

این تصمیم پس از افت نتایج تیم و شکست مقابل تیم تازه‌صعودکرده اتحاد یعقوب المنصور گرفته شد.

در ادامه باشگاه اعلام کرد که محمد بنشریفة به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت. تیم تحت هدایت کارترون در ۵ بازی فقط ۲ امتیاز کسب کرده بود.

لازم به ذکر است که کارترون در فصل بیست و چهارم هدایت تیم فوتبال سپاهان را بر عهده داشت و موفق شد همراه با این تیم قهرمان سوپرجام ایران شود.

منبع: مهر

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.