پرسپولیس با بیرانوند صلح می کند؟!

خبرورزشی یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:43
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد از حق تیمش در پرونده بیرانوند کوتاه نخواهد آمد.

بعد از صدور رای مربوط به پرونده جنجالی شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و محرومیت چهار ماهه در نظر گرفته شده برای گلر شماره یک تیم ملی، بیرانوند موفق شد در دادگاه عالی ورزش، رای اولیه را تعلیق کند و به میادین برگردد. با این حال هنوز رای قطعی و نهایی توسط این دادگاه صادر نشده است. طی چند روز گذشته، شایعه‌ای منتشر شده بود مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس، در صورت پیروزی در پرونده پیچیده شکایت از علیرضا بیرانوند، به خاطر نقشی که او در تیم ملی و حضور در جام جهانی دارد، از حق خود بگذرد. اما امروز مدیرعامل باشگاه این شایعه را رسماً رد کرد.

او در پاسخ به این پرسش که اگر رأی دادگاه CAS به نفع پرسپولیس صادر شود، آیا باشگاه به انگیزه حفظ منافع ملی از آن چشم‌پوشی خواهد کرد، گفت: اول باید مشخص کنیم که منافع ملی چیست. باشگاه پرسپولیس با ۴۰ میلیون هوادار، خود بخش مهمی از منافع ملی را نمایندگی می‌کند. وقتی از منافع ملی حرف می‌زنیم، باید خواسته نیمی از مردم کشور را هم در نظر بگیریم. بگذارید این پرونده مسیر قانونی خودش را طی کند.

بیشتر بخوانید: واکنش پرسپولیس به احتمال جدایی اوسمار

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.