ساکنان بنادر پاسبانان تاریخی مرز‌های‌جنوبی سرزمین‌مان هستند

الف یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:38
رئیس مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز ملی خلیج همیشه فارس، تاکید کرد: ساکنان بنادر و استان‌های ساحل‌نشین خلیج فارس پاسبانان تاریخی مرز‌های جنوبی سرزمین‌مان هستند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس در پیامی صوتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی یادآور شد: «فرا رسیدن روز ملی خلیج همیشه فارس را گرامی می‌دارم و به تمامی ساکنان جزایر ایران اسلامی در خلیج فارس از هرمز و لارک و هنگام و کیش و قشم تا تنب بزرگ و تنب کوچک و بوموسی و خارک و خارکو و سیری و هندورابی و فارسی و مینو و خور و سایر جزایرمان که در طول تاریخ همواره جگرگوشه و پاره تن ایران بوده و هستند و ساکنان بنادر و استان‌های ساحل‌نشین خلیج فارس که پاسبانان تاریخی مرز‌های جنوبی سرزمین‌مان هستند، سلام و درود می‌فرستم.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.