پرسپولیس شکایتش را به دادگاه CAS برد؛ چرا نتیجه ما ۳ بر صفر نشد؟

خبرورزشی یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:36
باشگاه پرسپولیس به علت رد شکایت از باشگاه ملوان پرونده خود را به دادگاه CAS برد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دی‌ماه سال گذشته در حکمی باشگاه ملوان بندرانزلی را به دلیل استفاده غیرمجاز از سینا خادم‌پور، در دیدار مقابل استقلال و تراکتور با نتیجه ۳ بر صفر بازنده اعلام کرد.

پس از این رأی، پرسپولیس، سپاهان و چادرملو نیز از ملوان به دلیل استفاده از سینا خادم‌پور شکایت کرده و مدعی شدند با توجه به استدلال کمیته انضباطی، نتیجه دیدار این تیم‌ها مقابل ملوان نیز باید ۳ بر صفر به سود آنها شود. این شکایت راه به جایی نبرد و کمیته انضباطی و سپس کمیته استیناف شکایت این سه باشگاه را رد کردند.

باشگاه پرسپولیس در همان مقطع تهدید کرد در صورت رد این شکایت، پرونده را به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) ارجاع خواهد داد. طبق پیگیری‌ها پرسپولیس این کار را انجام داده و از طریق دادگاه CAS به دنبال تغییر رأی کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال است.

دیدار پرسپولیس و ملوان در هفته پنجم لیگ برتر با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

بیشتر بخوانید: واکنش پرسپولیس به احتمال جدایی اوسمار

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.