پیام تبریک معاون عمرانی استاندار لرستان بمناسبت روز شوراها 

خبرآنلاین پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 06:24
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در پیامی روز شوراها را تبریک گفت. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، منن پیام مهدی مجیدی  بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 وَأَمْرُهُمْ شُورَیٰ بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنْفِقُونَنهم  

  نهم اردیبهشت‌ماه، در تقویم ملی ایران اسلامی، نماد تبلور حضور اجتماعی مردم در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌گرایانه و ارتقا روحیه همکاری عمومی و استفاده از خرد جمعی در عرصه نقش‌آفرینی به حساب می‌آید، چراکه عضویت در نهاد توانمند و تاثیرگذار شوراهای اسلامی شهر و روستا، که نمونه متعالی از مردم‌سالاری دینی در جامعه ایران اسلامی است. 

شوراها، به‌عنوان نهادهایی برخاسته از اراده مردم، ستون‌های اصلی توسعه متوازن، تصمیم‌سازی‌های مشارکتی و پیشرفت پایدار در اقصی نقاط کشور به شمار می‌روند و حضور مؤثر و مسئولانه این نهادهای مردمی، بیانگر عمق اعتماد عمومی به اصل مشارکت در امور اجرایی و اجتماعی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز شوراها، از زحمات دلسوزانه تمامی اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاهای استان لرستان که با رویکردی خلاقانه، جهادی و مردمی در مسیر توسعه و تعالی این دیار کهن گام برمی‌دارند، صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

امید است با هم‌افزایی، همدلی و هم‌گرایی میان شوراها، مدیران اجرایی و مردم، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر استان لرستان، این سرزمین فرهنگ، تمدن و افتخار باشیم.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.