محرومیت هافبک تیم‌ملی در امارات!

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:33
هافبک ایرانی شباب الاهلی به دلیل محرومیت انضباطی قادر به همراهی تیمش مقابل خورفکان نیست.

​سعید عزت‌اللهی در دقیقه 90 مسابقه هفته بیست و یکم لیگ برتر امارات مقابل الجزیره به دلیل خطای خشن روی نبیل فکیر کارت قرمز مستقیم گرفت تا به‌خاطر اخراج، دیدار حساس برابر العین صدرنشین را هم از دست بدهد، اما محرومیت او به دومین بازی متوالی هم کشیده است.

شباب الاهلی از ساعت 18:50 در هفته بیست و سوم لیگ برتر امارات مقابل خورفکان قرار گرفته، اما پائولو سوسا نتوانسته از سعید عزت‌اللهی در فهرست نفرات تیمش بهره ببرد و محرومیت انضباطی از سوی فدراسیون فوتبال این کشور، موجب شده تا نتواند در دیدار امشب به میدان برود.

هافبک ایرانی شباب الاهلی با وجود حضور ثابت در سه دیدار اخیرشان در لیگ نخبگان آسیا و زدن دو گل مقابل تراکتور و بوریرام تایلند، امشب دور از فهرست نفرات‌شان برابر خورفکان است.

عزت‌اللهی به دلیل غیبت در دیدار امشب مقابل خورفکان، فرصت انجام بیستمین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر امارات را ندارد و نمی‌تواند آمار چهار گل و یک پاس گل خود در این رقابت‌ها را هم بالاتر ببرد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.