ملی پوش روئینگ کشورمان گفت: برگزاری اردوی مجازی در زمان جنگ تحمیلی تا حد زیادی از افت کیفیت ورزشکاران جلوگیری کرد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بهراد لگارینژاد، ملی پوش روئینگ ایران اظهار داشت: با درایت کادر فنی و مربی تیم ملی روئینگ، آقای طاهر کبوتری، در زمان جنگ تحمیلی، اردویی مجازی برگزار شد. این اقدام تا حد زیادی از افت کیفیت ورزشکاران به دلیل جنگ تحمیلی جلوگیری کرد.
وی افزود: اردوی مجازی، پیشزمینهای بود تا در اردوی مهاباد، همه چیز فراتر از انتظار پیش برود و تا حد زیادی شبیه به شرایط اردوی زمستانی قبل از جنگ تحمیلی باشد، که بهترین اردو زمستانی چند سال اخیر محسوب میشود.
لگاری نژاد ضمن ابراز امیدواری برای درخشش در مسابقات آسیایی ناگویا، گفت: تمرکز کامل خود را بر تست پیش از مسابقات که حدود دو ماه آینده برگزار میشود، معطوف کرده ام.
ملی پوش روئینگ افزود: همه تلاش ملیپوشان و کادر فنی این است که یک تیم قدرتمند راهی بازیهای ناگویا شود و بتوانیم برای اقتدار کشور در میادین بزرگ سهیم و افتخارآفرین باشیم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.