سرمربی تیم ملی جودو کشورمان گفت: حضور در ۲ رقابت جایزه بزرگ تاجیکستان و قزاقستان برای ملی پوشان فراتر از کسب تجربه و گامی بزرگ برای حضور در بازیهای آسیایی است.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رشاد ممدف ضمن تشریح آخرین وضعیت ملی پوشان جودو ایران، به حضور در ۲ رقابت جایزه بزرگ (گرنداسلم) تاجیکستان و قزاقستان اشاره کرد و گفت: برای حفظ آمادگی ملی پوشان به منظور حضور در رقابتهای بین المللی پیش رو، حضور در این دو گرنداسلم را در دستور کار قرار دادیم.
وی با اشاره به اینکه برنامههای تدارکاتی تیم پیش از تحولات اخیر بهخوبی پیش میرفت، افزود: پیش از آغاز جنگ، روند آمادهسازی ما در سطحی عالی قرار داشت و ورزشکاران بهطور پیوسته در حال رسیدن به فرم مطلوب و استاندارد مسابقاتی بودند. با این حال، شرایط پیشآمده منجر به لغو تمرینات در دو ماه اخیر شد که تأثیرات مشهودی بر وضعیت جسمانی ورزشکاران داشته است.
سرمربی تیم ملی جودو ایران گفت: برای یک جودوکای حرفهای، دو ماه دوری از تمرینات تخصصی و وقفه در روند آمادهسازی، دوره بسیار طولانی و تأثیرگذاری محسوب میشود که بازگشت به شرایط ایدهآل را دشوار میکند.
رشاد ممدف با اشاره به انگیزه بالای جودوکاها، افزود: با وجود تمام محدودیتها، ما ایمان داریم که ملیپوشان با تمام وجود در گرنداسلمها ظاهر میشوند و عملکردی شایسته و قابل قبول ارائه خواهند داد.
وی به اهمیت استراتژیک دو گرنداسلم تاجیکستان و قزاقستان اشاره کرد و گفت: حضور در این مسابقات فراتر از کسب تجربه است. ما این رقابتها را به عنوان بخشی از مسیر اصلی آمادگی برای بازیهای آسیایی که در ناگویا برگزار خواهد شد، در نظر میگیریم.
سرمربی آذربایجانی تیم ملی جودو ایران افزود: علاوه بر این، کسب امتیاز در این میادین برای ارتقای رتبهبندی جهانی اهمیت حیاتی دارد که برای آینده تیم ملی بسیار تعیینکننده است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.