تیم ملی فوتبال ایران در ادامه دور دوم تمرینات آمادهسازی خود در تهران، فردا نخستین بازی درونتیمیاش را برگزار میکند.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه دور دوم تمرینات آمادهسازی خود در تهران، پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت نخستین بازی درونتیمیاش را در ورزشگاه شهید دستگردی (پاس قوامین) برگزار میکند.
این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد و فرصت مهمی برای کادر فنی است تا شرایط بازیکنان را ارزیابی کرده و میزان هماهنگی تیم را در جریان مسابقه بسنجد.
در همین راستا، فقط حضور پیشکسوتان فوتبال ایران، مدیران، مربیان باشگاهها و اهالی رسانه در این بازی آزاد اعلام شده است تا با حضور در ورزشگاه و تماشای این دیدار، از نزدیک در جریان روند آمادهسازی تیم ملی قرار بگیرند و با حمایت خود به افزایش روحیه ملیپوشان کمک کنند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.