بازیکنان تیم‌ملی در آمریکا پناهنده نخواهند شد!

خبرآنلاین چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 10:53
مدیر باسابقه فوتبال ایران با اشاره به تجربه دوران جنگ، تأکید می‌کند که تعطیلی ورزش و فعالیت‌های فرهنگی راه‌حل نیست و نگرانی اصلی درباره تیم ملی، «غربت» در خارج از کشور است نه پناهندگی بازیکنان.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر عابدینی در مصاحبه با خبر آنلاین در مورد اینکه آیا تیم ملی در آمریکا با خطر یا حادثه‌ای مواجه خواهد شد، گفت:
ممکن است شرایط خاصی وجود داشته باشد، اما اینکه برخی تصور می‌کنند بازیکنان پناهنده می‌شوند، کاملاً اشتباه است. بازیکنان تیم ملی بارها در چنین موقعیت‌هایی قرار گرفته‌اند، اما هرگز چنین تصمیمی نگرفته‌اند.

متن کامل مصاحبه را اینجا بخوانید.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.