جواب قاطع قالیباف به ونس در مذاکرات

نامه نیوز چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 07:16
نواب:قالیباف به ونس گفت برای ورود به بحث هسته‌ای مجوزی ندارند. تیم مذاکره‌کننده ایران در چه موضوعاتی مذاکره کرد؟ .
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دبیرکل حزب قالیباف درباره مذاکرات اظهار داشت: قالیباف در پاکستان به ونس اعلام کرد مجوزی برای گفت‌وگو درباره موضوع هسته‌ای ندارد.

چندثانیه : مرتضی کامل‌نواب، دبیرکل حزب قالیباف عنوان کرد: تیم مذاکره‌کننده ایران در پاکستان صرفاً درباره پایان جنگ و موضوع تنگه هرمز گفت‌وگو کردند.

او گفت: زمانی که ونس درباره مسئله هسته‌ای سخن گفت، دکتر قالیباف در همان جلسه تأکید کردند که برای ورود به بحث هسته‌ای مجوزی ندارند و به‌هیچ‌وجه وارد این موضوع نخواهند شد.

وی تاکید کرد: تیم مذاکره‌کننده ایران تنها در چارچوب اختیارات تعیین‌شده از سوی رهبر انقلاب گفت‌وگو کرد.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.