طوفان پایتخت ۶ مصدوم داشت

افکار نیوز سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 22:22
سخنگوی مرکز اورژانس استان تهران اعلام کرد که وزش باد امشب ۶ نفر را روانه بیمارستان کرد.

شروین تبریزی شامگاه سه شنبه گفت: وزش باد شدید در تهران منجر به سقوط اجسام شد که در پی این اتفاق ۶ نفر از شهروندان تهرانی دچار مصدومیت شدند.

وی افزود: این افراد پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان های امام خمینی (ره)، امام حسین (ع) و شهدای هفتم تیر منتقل شدند.

رییس روابط عمومی مرکز اورژانس استان تهران وضعیت عمومی این افراد را رضایت بخش اعلام کرد.

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و توصیه کرد: مردم در مناطق کوهستانی و بوستان ها اتراق نکنند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.