مهدی ترابی: پشت رهبرمان ایستاده‌ایم 

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 21:57
بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: ما پشت رهبرمان آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای ایستاده‌ایم  و انشالله قله‌ای که حضرت آقا فرمودند را با ایشان فتح خواهیم کرد.

مهدی ترابی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،پرچم ایران را اوج اقتدار، لباس تیم ملی را افتخار و سرود ملی کشورمان را مایه عزت و افتخارکشور توصیف کرد.

او با بیان این که رهبر شهید انقلاب عشق مابودند تاکید کرد: ما همانند رهبر شهید انقلاب پشت رهبرمان آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای نیز ایستاده ایم  و انشالله قله‌ای که حضرت آقا فرمودند را با ایشان فتح خواهیم کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.